αυτοκινητα

Published on 15 Ιουνίου, 2015 | by Kynoclub

0

Οδηγούμε το ολοκαίνουργιο Mitsubishi L200!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: ΤΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ

Βασιλιάς της κατηγορίας παγκοσμίως είναι το Toyota Hilux όμως το Mitsubishi L200 έχει το δικό του φανατικό κοινό για αρκετούς λόγους. Εμείς ταξιδέψαμε στη Νίκαια της Γαλλίας προκειμένου να γνωρίσουμε από κοντά το καινούργιο L200 5ης γενιάς. Πρόκειται για ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο και όχι για facelift της προηγούμενης έκδοσης. Μάλιστα από την εταιρεία κάνουν λόγω για ένα Sport Utility Truck, πράγμα που εν μέρει εξηγεί την στροφή προς την πολυτέλεια στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Η Mitsubishi έχει κατασκευάσει 4 εκατομμύρια pick up και το 10% αυτών επιχειρούν έως σήμερα στην Ευρώπη, εντυπωσιακό ποσοστό αν υπολογίσει κανείς πως πρόκειται για επαγγελματικά οχήματα.

Το νέο L200 έχει έναν ολοκαίνουργιο πετρελαιοκινητήρα 2.4lt που διατίθεται σε δυο εκδόσεις απόδοσης 154PS ή 183PS. Εμείς στη Γαλλία είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε μόνο την πιο ισχυρή έκδοση. Στην Ελλάδα θα εισαχθούν και οι δυο εκδόσεις κινητήρα, το αυτοκίνητο θα έρθει στη χώρα μας μέσα Ιουλίου σε δυο τύπους αμαξώματος DoubleCab (2πορτο με 4 θέσεις) και Club Cub (4πορτο με 4 θέσεις) . Το μπλοκ του κινητήρα είναι από αλουμίνιο, διαθέτει 4 κυλίνδρους, 16 βαλβίδες, δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους (DOHC), άμεσο ψεκασμό, common rail και μία από τις χαμηλότερες αναλογίες συμπίεσης για κινητήρα πετρελαίου. (15.5:1 για το L200 2.4 L).

mitsubishi-L200-first-drive-2

Η εντυπωσιακά χαμηλή – για πετρελαιοκινητήρα – συμπίεση επετεύχθη με τη χρήση μεταβλητού χρονισμού και βυθμίσματος βαλβίδων “MIVEC” της MMC σε συνδυασμό μ’ έναν υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας. Τα οφέλη από την πιο χαμηλή συμπίεση αντανακλώνται στο κόστος χρήσης, το L200 παρουσιάζει εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση/ρύπους και έχει μειωμένες ανάγκες συντήρησης. Για παράδειγμα η αλλαγή λαδιών πλέον γίνεται κάθε 20.000km αντί για 15.000km ο έλεγχος διακένου βαλβίδων από 30.000 km σε 60.000 km, η αλλαγή ψυκτικού κινητήρα από 60.000 km σε 180.000 km ενώ η καδένα χρονισμού και το αυτόματο κιβώτιο δεν έχουν πλέον απαιτήσεις συντήρησης!

Εμείς είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την πιο ισχυρή έκδοση των 184PS και πραγματικά εντυπωσιαστήκαμε από την ομοιογενή διακριτική λειτουργία του πετρελαιοκινητήρα. Σε κανένα σημείο δεν υπάρχει υστέρηση δύναμης ή ροπής, το τράβηγμα είναι πολύ θετικό στις χαμηλές στροφές και η δύναμη ικανοποιητική ψηλά. Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο εδώ η βελτίωση είναι πάρα πολύ μεγάλη. Ο εν λόγω κινητήρας συνδυάζεται με δυο κιβώτια, ένα 6αρι χειροκίνητο (σ.σ: το απερχόμενο μοντέλο είχε 5αρι κιβώτιο) και ένα αυτόματο 5αρι με paddles πίσω από το τιμόνι.

Το νέο L200 διαθέτει πολυτελείς εκδόσεις με δερμάτινα καθίσματα, οθόνη multimedia 4 ιντσών, προβολείς HID (με ενσωματωμένα φώτα ημέρας LED και προβολείς Bi-Xenon), κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα λειτουργίας χωρίς κλειδί με διακόπτη stop/start κινητήρα, Cruise Control με ρυθμιζόμενο περιοριστή ταχύτητας, διζωνικό αυτόματο A/C, κολόνα τιμονιού με ρύθμιση κλίσης και απόστασης, σύστημα ραδιοφώνου Digital Audio Broadcasting, θύρα USB και άλλα πολλά.

Το νέο Mitsubishi L 200 έχει αυξημένο βάθος καρότσας στα 475mm ενώ μπορεί αν μεταφέρει έως και 3100kg. Θα διατίθεται με δυο διαφορετικές μορφές τετρακίνησης, την απλή και πιο οικονομική Easy Select και την πιο σύνθετη με πάρα πολλές δυνατότητες Super Select. Πιο αναλυτικά τώρα το πρώτο που αντιλαμβάνεται ο χρήστης είναι η χρήση περιστροφικού διακόπτη αντί μικρού λεβιέ για την επιλογή δικίνητης, τετρακίνητης διαμόρφωσης όπως επίσης και για τη χρήση του υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων αλλά και του κλειδώματος κεντρικού και πίσω διαφορικού. Ειδικότερα το “Super Select 4WD II” συνδυάζεται με κατανομή ροπής 40% μπροστά, 60% πίσω. Η αλλαγή από 2WD σε 4WD γίνεται μέχρι τα 100 km/h), το πλεονέκτημα του Super Select είναι στη θέση “4H” Lock που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανεξαρτήτως ταχύτητας. Αυτή η επιλογή βελτιώνει σημαντικά την πρόσφυση όταν το αυτοκίνητο κινείται χωρίς φορτίο. Το σύστημα περιλαμβάνει μπλοκέ κεντρικό διαφορικό που προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις εκτός δρόμου, αλλά παράλληλα ελέγχει και την κατανομή ροπής εμπρός και πίσω σε 4H mode για καλύτερη συμπεριφορά και εύκολη λειτουργία σε όλες τις επιφάνειες. Υπάρχει επίσης το κοντό διαφορικό (“4LLc”) για γνήσια off-road οδήγηση, ενώ διατίθεται επίσης ως εξτρά ένα σύστημα κλειδώματος και του πίσω πίσω διαφορικού για μέγιστη πρόσφυση σε χαλαρά εδάφη αυξάνοντας τις συνολικές εκτός δρόμου δυνατότητες του οχήματος όπως το μέγιστο βάθος βύθισης των 600 mm.

Το L200 έχει γωνία προσέγγισης 30 μοιρών και γωνία διαφυγής 22 μοιρών.

Εμείς είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το L200 σε μια εξαιρετικά απαιτητική διαδρομή που μας έφερε σε υψόμετρο 1700m στην κορυφή του βουνού. Με μια κουβέντα το pick up της Mitsubishi δε σταματά πουθενά. Για όλες τις οδηγικές μας εντυπώσεις μείνετε συντονισμένοι στην έντυπη έκδοση του Πρώτου Θέματος…

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 2.4lt Mitsubishi L200
Κινητήρας (c.c.): 2440
Ισχύς(ps/rpm): 154 ή 183/3.500
Ροπή (kgm/rpm): 38.7/1500 – 2500 ή 43.8/2.500
Μετάδοση: Στους 4 τροχούς,υποπολλαπλασιαμός σχέσεων
Κιβώτιο: Αυτόματο 5 σχέσεων, χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα 169 – 179 km/h
Πλήρης κύκλος στροφής: 5.9 m
Μεικτή κατανάλωση: 6,4 ή 7,3 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 169 – 193 gr/km
Βάρος: 1875 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 5.205/1.785/1.775 mm
Φορτίο: Έως 3100kg

Δείτε το video με τη δοκιμή του νέου L200 σε δύσβατες διαδρομές

Πηγή: http://www.newsauto.gr/


About the Author



Back to Top ↑
  • Video της εβδομάδας