αυτοκινητα

Published on 5 Νοεμβρίου, 2015 | by Kynoclub

0

Δοκιμή για εννέα 4Χ4!

Τα αυτοκίνητα που συμμετείχαν

– Audi A3 2,0 TDI 184 PS quattro S Tronic
– Dacia Duster 1,5 dCi 4X4
– Fiat 500X 1,4 Multiair 170 PS 4X4 AT9
– Ford Kuga 1,5 EcoBoost AWD
– Mitsubishi ASX 1,6 Di-D 4WD
– Opel Mokka 1,6 CDTI 4WD
– SsangYong Actyon Sports 2,0 AWD
– Suzuki Vitara 1,6 DDiS ALLGRIP
– Toyota RAV4 2,0 AWD
 
Οι αριθμοί του δικού μας αγώνα

– 9 τετρακίνητα αυτοκίνητα
– 1.322 συνολικοί ίπποι
– 450 ολικά χιλιόμετρα
– 82,4 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών
– 890 ευρώ για καύσιμα
– 143 ευρώ για διόδια
– Αφθονη διάθεση για θέαμα!
Ημερολόγιο
 
07:30 Συγκέντρωση των 9 4Χ4 στην έξοδο Ξυλοκάστρου της Ε.Ο. Αθηνών-Πατρών για το ξεκίνημα του φετινού Γύρου 4Χ4. Ύστερα από την απαραίτητη ενημέρωση για τις ειδικές, κατευθυνόμαστε προς τα Τρίκαλα Κορινθίας και την ειδική της Ζήρειας.
08:15 Είσοδος στην πρώτη ειδική της ημέρας, αυτή της Ζήρειας.
08:30 Φωτογραφίσεις για το άνοιγμα στην αποξηραμένη λίμνη στο 13ο χλμ. της ειδικής.
10:00  Ύστερα από αρκετές ακόμη φωτογραφήσεις στις γρήγορες στροφές των τελευταίων χιλιομέτρων, έξοδος από την ειδική. Κατεύθυνση αντίθετη προς τη φορά του αγώνα προς την ειδική στο Κεφαλάρι.
10:40 Αφού περνάμε μέσα από τα χωριά της περιοχής (Παναρίτι, Βελίνα), είσοδος στην ειδική Κεφαλάρι, μια από τις παλιές μας «αγαπημένες».
11:00 Σταμάτημα για εντυπωσιακές φωτογραφίσεις σε δύο νερολακκούβες που έχουν σχηματιστεί στο μαλακό κομμάτι του Κεφαλαρίου.
11:25 Μια ακόμη στάση για φωτογράφιση κάτω από τις συστάδες των δέντρων στην τελευταία ευθεία.
12:00 Έξοδος από την ειδική. Κατεύθυνση προς Λουτράκι με προορισμό το εστιατόριο «Ριγάνι» για τον απαραίτητο ανεφοδιασμό των συμμετεχόντων.
13:30 Προσεκτικό γέμισμα των στομαχιών και ποτά δίχως αλκοόλ για όλους τους συμμετέχοντες. Μας περιμένει η πιο μεγάλη και απαιτητική διαδρομή της Κινέτας.
15:10 Είσοδος στην ειδική της Κινέτας των 43,4 χιλιομέτρων, μια από τις πιο μεγάλες σε μήκος ειδικές στην ιστορία του Ράλι Ακρόπολις.
15:50 Φωτογραφίσεις στις εντυπωσιακές ανηφορικές φουρκέτες στο 18ο χλμ. Προσοχή στο πολύ μαλακό χώμα στο εσωτερικό των στροφών.
16:25 Τυχαία συνάντηση με τον αλυτάρχη του αγώνα, τον κ. Νίκο Μανώλη λίγο πριν το τέλος της ειδικής.
16:45 Έξοδος από την ειδική της Κινέτας και τέλος του φετινού Γύρου 4Χ4. Ευτυχώς, κανένα εκ των 9 4Χ4 δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα. Τσεκάρισμα και των ελαστικών, που όλα στάθηκαν στο ύψος τους και, προς μεγάλη μας έκπληξη, δεν είχαμε ούτε ένα κλατάρισμα. Αποχαιρετισμός και επιστροφή στην Αθήνα.
 
Η είδηση της διεξαγωγής του Ράλι Ακρόπολις στις αρχές Οκτώβρη, όσο και εάν μας «ξένισε» αρχικά αφού είχαμε συνηθίσει την… ανοιξιάτικη-καλοκαιρινή διεξαγωγή του εθνικού μας αγώνα, δεν θα μπορούσε να μην αποτελέσει για μας μια ακόμη ευκαιρία για να… πάρουμε τα βουνά. Και όσο και εάν τα τελευταία χρόνια αυτό το είχαμε ατονήσει, φέτος και για 18η χρονιά, πραγματοποιήσαμε τον παραδοσιακό μας Γύρο 4Χ4 στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις. Στόχος μας, ήταν να δούμε πως τα καταφέρνουν τα σύγχρονα 4Χ4 στις σκληρές συνθήκες του εθνικού μας αγώνα, αλλά και παράλληλα, να περιπλανηθούμε στην ελληνική φύση και να φωτογραφίσουμε τα αυτοκίνητα με φόντο τα μοναδικά ορεινά τοπία της Πελοποννήσου και της Στερεάς Ελλάδας.
Ποιες ειδικές κάναμε
Το φετινό Ράλι Ακρόπολις διεξήχθη το διήμερο 10-11 Οκτωβρίου σε 4 ειδικές διαδρομές της Πελοππονήσου και 2 γύρω από την πόλη του Λουτρακίου. Οι περισσότερες από αυτές είναι χωμάτινες, ωστόσο κάποιες εξ αυτών (Ζήρεια, Αθίκια, Κλένια-Μυκήνες, Κινέτα) έχουν και ένα κομμάτι ασφάλτου. Εμείς, επιλέξαμε τις τρεις πιο θεαματικές εξ αυτών και πιο συγκεκριμένα, το χωμάτινο τμήμα της Ζήρειας, το Κεφαλάρι και τη μεγάλη ειδική της Κινέτας-Λουτράκι (γίνεται δύο φορές, με τη δεύτερη να είναι περίπου η μισή). Το ξεκίνημα έγινε για φωτογραφικούς λόγους από την πιο θεαματική ειδική της Ζήρειας, στη συνέχεια ακολούθησε η ειδική στο Κεφαλάρι και τέλος, ολοκληρώσαμε το δικό μας «αγώνα» στην ειδική της Κινέτας. Τα τελικά χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών που πραγματοποιήσαμε ήταν 82,4, ενώ μαζί με τις προσβάσεις στις ειδικές ολοκληρώσαμε την ημέρα μετά από 450 χλμ. διαδρομής.
Σκόνη, πέτρες και άφθονο θέαμα!
Με τις μετεωρολογικές προβλέψεις ανά χείρας, ευτυχώς ο καιρός μας έκανε το χατίρι και σε όλη τη διάρκεια της περιπλάνησής μας στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις, ένας περίλαμπρος ήλιος συνόδεψε τα 9 4Χ4 με τα αυτοκόλλητα του auto Τρίτη. Βέβαια, για εμάς ο καιρός αυτός σήμαινε και πολλή – μα πάρα πολλή – σκόνη και πέτρες, αφού τα χώματα, μαλακά ή σκληρά, σχεδόν σε όλο το φάσμα των διαδρομών ήταν στεγνά. Μόνο στις πιο ορεινές ειδικές της Ζήρειας και του Κεφαλαρίου συναντήσαμε κάποιες μεγάλες νερολακκούβες, οι οποίες βέβαια αποτέλεσαν και πεδίο δράσης των φωτογράφων μας. Σε κάθε περίπτωση, τα πράγματα δεν ήταν εύκολα για τα 9 4Χ4 που συμμετείχαν, αφού ποικίλες ήταν και οι διαδρομές: Από τη flat Ζήρεια, στην πιο μαλακή αλλά στενή ειδική του Κεφαλαρίου, μέχρι την εξαντλητική ειδική των 43,4 χιλιομέτρων της Κινέτας, ο φετινός Γύρος Ακρόπολις μας έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τα 9 4Χ4 που συμμετείχαν στις πλέον διαφορετικές συνθήκες.
Πως τα πήγαν τα 9 4Χ4;
Πιο κάτω, στη σελίδα μας, έχετε την ευκαιρία να ακολουθήσετε νοερά τη διαδρομή των 9 4κίνητων μοντέλων που φιλοξενήσαμε φέτος στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις και κυρίως, να διαβάσετε τα πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματά μας για τις δυνατότητές τους. Και, όπως θα δείτε και εσείς παρακάτω, παρότι πολλοί κατηγορούν τα SUV ότι έχουν εγκαταλείψει τα τελευταία χρόνια τα off-road χαρακτηριστικά τους και έχουν στραφεί προς τα πιο ασφάλτινα, γεγονός αξιοσημείωτο του φετινού μας Γύρου ήταν ότι κανένα εκ των αυτοκινήτων που είχαμε μαζί μας δεν αντιμετώπισε πρόβλημα, δεν είχαμε ούτε ένα κλαταρισμένο ελαστικό (για πρώτη ίσως φορά στην ιστορία) και γενικότερα, τα SUV που μας συνόδεψαν απέδειξαν ότι μπορούν να καταφέρουν πολλά περισσότερα από ό,τι οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες τους πιστεύουν ότι μπορούν.
Πηγή: http://www.autotriti.gr/


About the Author



Back to Top ↑
  • Video της εβδομάδας