αυτοκινητα

Published on 22 Μαΐου, 2016 | by Kynoclub

0

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Νέο TOYOTA Hilux!

Με επίσημη ανακοίνωση της, η Toyota Motor Europe, ανακοίνωσε τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας γενιάς του Hilux που θα ισχύσουν –εκτός απροόπτου- και για την ελληνική αγορά.

motor-hiluxΣύμφωνα με το autotritipro.gr, η Toyota Motor Europe έδωσε στη δημοσιότητα τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά αναφορικά με τις διαστάσεις και τις μεταφορικές δυνατότητες της νέας γενιάς του Hilux. Παράλληλα, ανακοίνωσε τα επίσημα στοιχεία που αφορούν στους κινητήρες αλλά και τις επιδόσεις του νέου ιαπωνικού Pick-Up αναφορικά με τη μέση κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων του.

Ας τα δούμε λοιπόν αναλυτικά…

Τρεις εκδόσεις αμαξώματος ως προς τον τύπο της καμπίνας

Σε αντίθεση με αρκετούς από τους βασικούς ανταγωνιστές της, η νέα γενιά τουToyota Hilux αναμένεται να λανσαριστεί στις διάφορες αγορές της ΕΕ με τρεις τύπους καμπίνας (Single, Extra και Double Cab) με το συνολικό μήκος του αμαξώματος να ανέρχεται στα 5.330 χλστ., και το μήκος του μεταξονίου στα 3.085 χλστ. αντίστοιχα.

Αναλόγως της έκδοσης, το συνολικό πλάτος του αμαξώματος κυμαίνεται από τα 1.800 – 1.855 χλστ. και το ύψος του από τα 1.795 – 1.815 χλστ. αντίστοιχα.
Οι εκδόσεις Single Cab έχουν γωνία προσέγγισης 31 μοιρών και διαφυγής 25 μοιρών ενώ η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος ορίζεται στα 277 χλστ.
Αντίστοιχα, για τις εκδόσεις Extra και Double Cab, η γωνία προσέγγισης του αμαξώματος ορίζεται στις 31 μοίρες, η «διαφυγής» στις 26 μοίρες και η ελάχιστη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κυμαίνεται από τα 289 – 293 χλστ. αντίστοιχα.

Σε ότι αφορά στις διαστάσεις του χώρου φόρτωσης, το ωφέλιμο πλάτος ορίζεται στα 1.645 χλστ., το ύψος των πλευρικών τοιχωμάτων στα 480 χλστ. ενώ, ανάλογα με τον τύπο της καμπίνας, το ωφέλιμο μήκος της καρότσας ορίζεται στα 1.525, 1.810 ή 2.315 χλστ. αντίστοιχα.

Ωφέλιμο φορτίο έως 1.210 κιλά (εκτός των εκδόσεων Single Cab)

karotsa-hiluxΣτην παρούσα φάση η Toyota ανακοίνωσε πως αναλόγως της έκδοσης του αμαξώματος του νέου Hilux, το απόβαρο του κυμαίνεται από τα 1.700 – 2.160 κιλά ωστόσο, δεν έχει ανακοινώσει το μεικτό βάρος των εκδόσεων Single Cab με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να υπολογίσουμε το ωφέλιμο φορτίο των συγκεκριμένων εκδόσεων. Ωστόσο, για τις εκδόσεις Extra Cab, το μέγιστο ωφέλιμο του νέου Hilux κυμαίνεται από τα 1.175 – 1.235 κιλά και για τις εκδόσειςDouble Cab από τα 1.045 – 1.115 κιλά.

Με δεδομένο ότι, οι Single Cab εκδόσεις είναι σε θέση να υποστηρίξουν υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο από τις εκδόσεις Extra & Double Cab σε κάθε περίπτωση, μπορούμε να αναφέρουμε πως η νέα γενιά του Hilux θα προσφέρει τη δυνατότητα υποστήριξης φορτίων με βάρος άνω του 1,0t. σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου.

Τέλος, αναλόγως της έκδοσης του αμαξώματος και την ύπαρξη ή όχι συστήματος 4κίνησης, η ελκτική ικανότητα του νέου μοντέλου για trailers με φρένα κυμαίνεται από τα 2.800 – 3.500 κιλά (έως 3.200 κιλά στις εκδόσεις Double Cab).

Νέος «Global Diesel» κινητήρας 2,4λτ. με ισχύ 150 ίππων

incar-hiluxΜια από τις σημαντικότερες διαφοροποιήσεις της νέας γενιάς του Toyota Hilux από τους προκατόχους της είναι ο νέος «D-4D Global Diesel» (GD) πετρελαιοκινητήρων 2.393 κ.εκ.

Αν και μικρότερος σε χωρητικότητα κατά 100 κ.εκ. περίπου σε σχέση με το μηχανικό σύνολο που αντικαθιστά, ο νέος αυτός κινητήρας αποδίδει ισχύ 150 ίππων από τις 3.400 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 400 Nm που διατηρείται σταθερή από τις 1.600 – 2.000 σ.α.λ.

Παράλληλα, το εν λόγω μηχανικό σύνολο θα συνδυάζεται με ένα αναβαθμισμένο χειροκίνητο κιβώτιο έξι (6) σχέσεων καθώς και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο (SuperECT), επίσης έξι (6) σχέσεων.

Αναλόγως της έκδοσης του αμαξώματος και του συστήματος μετάδοσης της κίνησης, το εν λόγω μηχανικό σύνολο προσφέρει τελική ταχύτητα έως και 175 χλμ./ώρα στο νέο Hilux και επιταχύνσεις από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 13,2 δλ.

Παράλληλα, χάρη σε πολλαπλές επεμβάσεις που έχει δεχθεί σε όλους τους τομείς, η μέση κατανάλωση του ξεκινά από τα 6,4 λτ./100χλμ. και οι εκπομπές CO2 από τα 169 g/km αντίστοιχα (πάντα σε συνδυασμό με την ύπαρξη του συστήματος «Stop& Start»).

Επιπρόσθετα, αξίζει να αναφέρουμε πως, προκειμένου να καλυφθούν οι προδιαγραφές ρύπων της Euro6, η Toyota επέλεξε τον συνδυασμό των τεχνολογιών EGR και SCR για την επεξεργασία των καυσαερίων, γεγονός που σημαίνει πως το νέο Hilux θα απαιτεί για την κίνηση του την προσθήκη διαλύματος ουρίας (AdBlue) στο σύστημα επεξεργασίας των καυσαερίων μετά τον θάλαμο καύσης του κινητήρα.

Πηγή: http://agrotechnology.gr/


About the Author



Back to Top ↑
  • Video της εβδομάδας