αυτοκινητα

Published on 7 Μαρτίου, 2018 | by Kynoclub

0

Isuzu D-Max: Η νέα γενιά ήρθε στην Ελλάδα με κινητήρα 1.900 κ.εκ.

Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

Όταν μία εταιρεία κατασκευάζει επαγγελματικά οχήματα για περισσότερα από 100 χρόνια σίγουρα κάτι θα… ξέρει για την αντοχή τους αλλά και για το τι ακριβώς ζητά ο επαγγελματίας. Στην κατηγορία των pick Νέα γενιά Isuzu D-Max. Νέα… κόλπα!up το D-Max είναι ο εκπρόσωπος της μάρκας και όπως έχει αποδειχτεί έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών.

Αυτό ισχύει και για την Ελλάδα, καθώς η Isuzu είναι μία μάρκα που έχει χτίσει όνομα λόγω αξιοπιστίας και… μακροζωίας.  Ήδη η νέα γενιά του μοντέλου ξεκίνησε την… σταδιοδρομία του στη χώρα μας και είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μία πρώτη οδηγική γεύση. Μπορεί να μην το φορτώσαμε με υλικά και… ζαρζαβατικά αλλά είχαμε την δυνατότητα να το οδηγήσουμε στο δρόμο αλλά και να σκαρφαλώσουμε σε κακοτράχαλα  σημεία εντός Αττικής.

Το Isuzu D-Max πάει παντού...
Το Isuzu D-Max πάει παντού…

Νέος κινητήρας…
Στο δρόμο, η νέα γενιά του D-Max δείχνει την δουλειά που έχει γίνει όσον αφορά την ποιότητα κύλισης Η χωρητικότητα του κινητήρα μειώθηκε μαζί με την… κατανάλωση αλλά έγιναν καλύτερες οι επιδόσεις! για τέτοιου είδους όχημα, ενώ εκτός δρόμου η ύπαρξη τετρακίνησης και συστημάτων για ομαλή εκκίνηση σε ανηφόρα ή κατηφόρα βοηθούν σημαντικά τον οδηγό, ιδίως όταν το όχημα είναι φορτωμένο. Σημαντικό στοιχείο στο ολοκαίνουργιο D-Max είναι ο νέος κινητήρας χωρητικότητας 1.9 λίτρων με 164 ίππους και 360Nm ροπής.

Χαρακτηριστικό στοιχείο είναι το downsizing του μηχανικού συνόλου που όμως δεν ρίχνει τις επιδόσεις συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά αλλά τις κάνει καλύτερες (σύμφωνα με επίσημες μετρήσεις) με χαμηλότερες μόνο τις επιδόσεις. Ένα εξίσου σημαντικό στοιχείο είναι το γεγονός ότι, πληροί τις προδιαγραφές Euro 6b ενώ ο ιδιοκτήτης δεν είναι υποχρεωμένος να γεμίζει το ντεπόζιτο με υγρό adΒlue με ότι αυτό συνεπάγεται.

Άνετο και στο δρόμο...
Άνετο και στο δρόμο…

Αλλαγές έσω – έξω
Όσον αφορά τις εξωτερικές αλλαγές αυτές επικεντρώνονται στην εμπρός μάσκα, στα φώτα ημέρας LED, στην πίσω πόρτα ακόμα και στις νέες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών. Κάτι που δεν… φαίνεται αλλά Ο εξοπλισμός θυμίζει επιβατικό αυτοκίνητο…παίζει το ρόλο του είναι ο χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας (Cd), βελτιωμένος κατά 0,4 έναντι του προηγούμενου μοντέλου. Να σημειώσουμε πως σε συνδυασμό με τη νέα σχεδίαση οροφής η ροή του αέρα μειώνει την αντίσταση και βελτιώνει την οικονομία καυσίμου αλλά και τις επιδόσεις.

Εσωτερικά, συναντούμε νέο πίνακα οργάνων, ηχοσύστημα, θύρες USB όπως και αποθηκευτικό χώρο στην κεντρική κονσόλα. Πολύ χαρακτηριστικά τα… 8 (!) ηχεία (τα 2 οροφής), η κάμερα οπισθοπορείας, τα χειριστήρια στο τιμόνι όπως και άλλα gadget – αξεσουάρ που κάνουν τη ζωή των επιβατών πιο άνετη. Η καμπίνα μπορεί να φιλοξενήσει ανάλογα με την έκδοση και πέντε επιβάτες, ενώ οι αποθηκευτικοί χώροι είναι αρκετοί και βρίσκονται ακόμα και κάτω από τα καθίσματα.

Εσωτερικό που θυμίζει περισσότερο επιβατικό παρά επαγγελματικό όχημα...
Εσωτερικό που θυμίζει περισσότερο επιβατικό παρά επαγγελματικό όχημα…

Συνέχεια…www.zougla.gr


About the Author



Back to Top ↑
  • Video της εβδομάδας