αυτοκινητα

Published on 22 Νοεμβρίου, 2017 | by Kynoclub

0

Οδηγούμε στην Ελλάδα το 2017 Isuzu D-Max

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΓIΩΡΓΑΚΗΣ

Η Isuzu έχει τη φήμη μιας εταιρείας η οποία διακρίνεται για την ανθεκτικότητα και τη χρηστικότητα των οχημάτων της. Το D-Max είναι το «τυπικό παράδειγμά» της στην κατηγορία των pick-up, το οποίο οι επαγγελματίες το ξεχωρίζουν για τις ικανότητές του.

Η επανασχεδίασή του, επιβεβλημένη για να παραμείνει ανταγωνιστικό εμπορικά, το έκανε να είναι περισσότερο σύγχρονο σχεδιαστικά. Οι αλλαγές αφορούν σε όλο το αμάξωμα. Σε ό,τι αφορά τη μάσκα, η γρίλια είναι χωρισμένη σε δύο κύρια τμήματα, ο προφυλακτήρας έχει επανασχεδιαστεί και δεν εξέχει για να συμβάλλει στην προστασία των πεζών, σε περίπτωση σύγκρουσης. Για το λόγο αυτό το καπό έχει δομηθεί έτσι ώστε να παραμορφώνεται προγραμματισμένα ώστε να περιοριστούν οι επιπτώσεις τραυματισμού του πεζού.

Το ύψος του καπό είναι τόσο για αισθητικούς λόγους (να δείχνει πιο μοντέρνο αισθητικά) όσο και για πρακτικούς καθώς συνέβαλε στη βελτίωση του αεροδυναμικού συντελεστή. Στο πίσω μέρος, οι αλλαγές αφορούν στα εκεί φώτα, στην επανασχεδίαση της πίσω πόρτας και του εκεί προφυλακτήρα.

Η ουσιαστικότερη αλλαγή αφορά στον καινούργιο πετρελαιοκινητήρα που δημιούργησε η Isuzu. Σύμφωνα με την τάση του «downsizing», η χωρητικότητά του είναι 1,9 l έναντι των 2,5 I που ήταν πριν.

Έχει την κωδική ονομασία «RZ4E-TC» και διαθέτει σύγχρονη τεχνολογία ώστε να πληροί τον πρότυπο «Euro 6b», χωρίς τη χρήση ουρίας («AdBlue»). Η μέγιστη ισχύς του είναι 164 PS/3.000 rpm και μέγιστη ροπή 360 Nm/2.000-2.500 rpm.

Το D-Max με αυτόν το πετρελαιοκινητήρα είναι ελαφρύτερο κατά περίπου 100 kg συγκριτικά με πριν. Η μείωση δεν οφείλεται μόνο σε αυτόν (σύμφωνα με την Isuzu το βάρος του είναι κατά περίπου 60 kg μικρότερο από αυτό του 2,5 l) αλλά και στα νέα κιβώτια ταχυτήτων έξι σχέσεων (αυτόματο και μηχανικό) τα οποία κατασκευάζονται από την «Aisin».

Έχουν επανασχεδιαστεί όλα τα τμήματα του κινητήρα για να μειωθούν οι απώλειες ενέργειας εξαιτίας τριβής και θερμοκρασίας, η πίεση του συστήματος άμεσου ψεκασμού έχει φτάσει τα 2.000 bar, οι εγχυτήρες διαθέτουν οκτώ οπές για τη πραγματοποίηση διαδοχικών μικροψεκασμών ανά κύκλο καύσης.

Το μικρότερο βάρος του D-Max και τα νέα κιβώτια ταχυτήτων έχουν κάνει το αυτοκίνητο ταχύτερο από πριν. Η επανασχεδίαση του εσωτερικού το έχει κάνει πιο πρακτικό για τους επιβάτες και τον οδηγό, ενώ έχει αναβαθμιστεί και η ποιότητα των υλικών του ταμπλό και της ταπετσαρίας. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται τα συστήματα «Hill Start Assist» και «Hill Descent Assist».

Συνέχεια : http://www.caranddriver.gr/


About the Author



Back to Top ↑
  • Video της εβδομάδας