αυτοκινητα

Published on 12 Μαρτίου, 2019 | by Kynoclub

0

Γιατί οι έλληνες κυνηγοί λατρεύουν τα ιαπωνικά 4Χ4

κείμενο-φωτο: Ν. Φωτακόπουλος

-Όσο και αν ακούγεται περίεργο οι κυνηγοί είναι μια κοινωνική ομάδα με ΄΄γκετοποιημένα΄΄ χαρακτηριστικά. Έχουν κοινά ενδιαφέροντα, μιλούν πολύ μεταξύ τους, έχουν τις δικές τους παρέες, ανταλλάσουν απόψεις και εμπειρίες,  κυρίως έχουν τις δικές τους μάρκες. Είτε πρόκειται για άρβυλα, είτε πρόκειται για σκυλοτροφές, ρούχα ή αυτοκίνητα. Ο ένας μαθαίνει ή ενημερώνει τον άλλο και έτσι σιγά-σιγά διαμορφώνουν βεβαιότητες, μύθους και θετικές ή  αρνητικές γνώμες.

Οι μάρκες αυτοκίνητων…

Δεν χρειάζεται να γίνει κάποια στατιστική έρευνα για να βγει το συμπέρασμα. Μια ματιά στα κυνηγοτόπια, στα καφενεία και στις ταβέρνες όπου συχνάζουν  θα δώσει την απάντηση για τις μάρκες και τα μοντέλα αυτοκίνητων που προτιμούν οι έλληνες κυνηγοί. Οι οκτώ στους δέκα προτιμούν τα γιαπωνέζικα αυτοκίνητα είτε πρόκειται για SUV είτε για διπλοκάμπινα είτε για VAN που θα μπορούσαμε να τα χαρακτηρίσουμε ως κυνηγετικά.

Μπορεί στο παρελθόν το LADA NIVA να ήταν ιδιαίτερα δημοφιλές λόγω της τιμής και των δυνατοτήτων εκτός δρόμου όμως θεωρείται πλέον γερασμένο και  ξεπερασμένο έστω και αν εξακολουθεί να έχει πολλούς φανατικούς χρήστες.

Σήμερα προτιμώνται τα δημοφιλή Jimny, Terios, Vitara, Navara, Hu Lux, Isuzu και γενικότερα τα αυτοκίνητα των ιαπωνικών εταιρειών. Το χαρακτηριστικό που επηρεάζει την επιλογή των κυνηγών είναι πρώτα και πάνω από όλα η αξιοπιστία ενώ σημαντικό ρόλο παίζει και η κατανάλωση του καυσίμου.  Αυτά τα δυο ζητούμενα βάζουν σε …τρίτη μοίρα την άνεση ή την ευρυχωρία, ανάλογα βέβαια με τις προσωπικές ανάγκες του κάθε ενός. Άλλες ανάγκες έχει ο τσιχλοκυνηγός και άλλες ο λαγοκυνηγός που …αμολάει μια αγέλη σκύλων.

-Οι κυνηγοί όπως είναι φυσικό ταλαιπωρούν τα αυτοκίνητα τους αφού είναι αναγκασμένοι να …σκαρφαλώνουν στα βουνά και στα λαγκάδια. Και δεν υπάρχει χειρότερη εμπειρία για τον κυνηγό από το να (ξε)μείνει στο πουθενά εξ αιτίας βλάβης του αυτοκίνητου του. Η αξιοπιστία λοιπόν του οχήματος  είναι πολύ σημαντική ειδικότερα όταν τα ταξίδια και οι …ταλαιπωρίες είναι συνεχείς και αλλεπάλληλες.

Τα γιαπωνέζικα λοιπόν αυτοκίνητα έρχονται πρώτα στις προτιμήσεις των κυνηγών και αυτή τους η επιλογή, όπως προαναφέρθηκε, έχει τις αιτίες της και η κυριότερη είναι η σπάνιες βλάβες. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία αργά αλλά σταθερά έφτιαξε ένα ισχυρό προφίλ αξιοπιστίας στην κυνηγετική κοινότητα που ζητά αυτοκίνητα με μεγάλη διάρκεια ζωής, χωρίς βλάβες.

Το κόστος των εξορμήσεων

Κλείνοντας πρέπει να σημειώσουμε ότι ο μέσος έλληνας κυνηγός ξοδεύει το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού του στις μετακινήσεις. Είτε πρόκειται για αγορά και συντήρηση του αυτοκίνητου του είτε πρόκειται για καύσιμα. Είναι πολλά τα χρήματα που εισπράττουν οι εταιρείες εμπορίας και συντήρησης αυτοκινήτων όπως και οι εταιρίες καυσίμων χωρίς όμως να ΄΄επιστρέφουν΄΄ το ελάχιστο την κυνηγετική οικογένεια. Αντίθετα σε κάποιες περιπτώσεις χρηματοδοτούν έστω και έμμεσα την αντικυνηγετική προπαγάνδα…


About the Author



Back to Top ↑
  • Video της εβδομάδας