αυτοκινητα

Published on 19 Σεπτεμβρίου, 2020 | by Kynoclub

0

Δοκιμάζουμε το σκληροτράχηλο Mitsubishi L200 Club Cab 2.2 4WD

Θηρίο εκτός δρόμου-limo στην άσφαλτο

O επαγγελματίας θέλει πολλά δίνοντας λίγα. Δεν είναι κακό αυτό. Έχει μάθει να φορτώνει, να τραβάει, να δουλεύει με εργαλεία. Ένα τέτοιο είναι και το L200 απλά έχει bonus το χρώμιο.

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΦΩΤ.: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ

Και τη μάσκα. Και τι μάσκα! Rock solid εμφάνιση για ένα από τα πιο δημοφιλή pick-up της παγκόσμιας αγοράς, το οποίο στην τελευταία του εκδοχή φόρεσε τα καλά του. Τόσο καλά που αν το δεις σε πλήρως ανφάς εμφάνιση θα νομίζεις ότι έχεις μπροστά σου ένα premium SUV με όλα τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά ενός Outlander ή ενός Eclipse Cross. Τo L200 δοκιμής μας δείχνει εντυπωσιακό στο εμπρός μέρος αλλά τυπικό δείγμα «μιάμιση καμπίνα» στις λοιπές οπτικές γωνίες, με τις πόρτες σε κάθε πλευρά να ανοίγουν αντικρυστά, βοηθώντας έτσι την επιβίβαση και αποβίβαση, σε μια τυπικής υλοποίησης και χωρητικότητας καλοφτιαγμένη καμπίνα, που προσφέρει πολλά στοιχεία λιμουζίνας αλλά με τους πίσω επιβάτες απλά να μεταφέρονται. Αν θέλετε ανέσεις άλλου επιπέδου δείτε το κανονικό διπλοκάμπινο. Η εικόνα πάντως από τη θέση του οδηγού είναι αυτή ενός αυτοκινήτου Mitsubishi με πλήρη στοιχεία συνδεσιμότητας και ευκολίες πρωτόγνωρες (μέχρι και θύρα HDMI υπάρχει).

Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με έναν τυπικής ηχητικής χροιάς turbo diesel τετρακύλινδρο κινητήρα με turbo μεταβλητής γεωμετρίας 2.268 cc, απόδοσης 150 PS στις 3.500 rpm και ροπής 400 Nm που έρχεται από τις 1.750rpm. Διαθέτει τεχνολογία SCR και με την προσθήκη AdBlue αποκτά ένα πιο οικολογικό προφίλ. Το αυτοκίνητο δοκιμής έρχεται με το καλό σύστημα τετρακίνησης Super Select AWD-II της εταιρείας το οποίο έχει τέσσερις επιλογές, (2H, 4H, 4HLc και 4LLc) και κεντρικό διαφορικό Torsen ενώ στάνταρ είναι το κλείδωμα του πίσω διαφορικού.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΕΔΩ

https://www.caranddriver.gr


About the Author



Back to Top ↑
  • Video της εβδομάδας